Oldalak

2015. augusztus 17., hétfő

3x is

ilyen még nem volt, biztosan a nagy meleg miatt..
3 egymást követő nap is álmodtam.
ébredéskor persze minden tiszta és éles emlék még, de most, hogy napok múltán van lehetőségem leírni, már csak foszlányok maradnak meg..
1nap: valahol vagyunk, többen is rajtunk kívül, s mondja:  16 évig vártam, hogy ismét ránktaláljunk..
s éreztem, hogy ez kettőnkről szól, arról, hogy ismét együtt leszünk.  igaz, a 16 évnél több telt már el talán szóval emiatt akár sántíthat is a dolog, de az érzés ami akkor átjött..

2nap: ilyet sosem álmodtam még..szexeltünk..s élvezte..én meg bírtam..s orgazmusa volt..nem a kezemtől, nyelvemtől, egyébtől..a farkamtól.én meg örültem, hogy végre adhattam.
aztán az álom folytatódott tovább, ekkor már együtt voltunk ismét, egy pár, titokban csak, ez elején tartva valaminek, amire mindig is vágytunk. felmentem a lakására. a lépcsőházban halkan kellett lépkedni, szomszédok ne vegyenek észre semmit. belépve láttam végre a könyvespolcos falrészt, amit az udvarunkról is lehet látni,ha ég a villany,s nincs behúzva a függöny..aham, mondtam magamban, ez az a polcos rész..
aztán pakolt, hogy elinduljunk kapkodott, igyekezett, minél hamarabb menünk, nehogy hazaérjen a másik, aki féltékeny és veri. nem tudom így van e valójában, vagy így volt -e, álom ez. aztán ismét volt váltás az álmomban, még mindig a lakásában, kanapén ülök, odajön hozzám J., s megkérdezi tőlem, ki is vagyok én.
aki szereti anyát, válaszoltam..nna..álom ez.

3nap: tesco..ott van ő és ott vagyok én is és A is. s összevesznek egymással, rajtam..milyen már ez az álom, mikor 2 nő veszekszik rajtam,miattam..




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése