Oldalak

2015. december 22., kedd

esküvő

álmodtam. miért is nem csodálkozom ezen? :)
szóval esküvőn voltunk. majdnem mindenki ott volt,  aki ebben a színdarabban részt vesz.
ott voltál te a lányoddal. ott voltam én A-val.de ez csak akkor derült ki, amikor valami olyan hülye körtánc szerű dologban nem vettünk részt, én meg A. a kör közepén táncoltam vele, mosolyogtam ,mert jó tánc volt. mikor összeakadt a tekintetünk akkor láttam rajtad a megdöbbenés, a szomorúság kettősségét. talán mert tudat alatt azt szerettem volna, hogy ezt lássam rajtad, ha A-val látsz, s a valóságban ilyen nem is ülne ki az arcodra. elkomorodtam pár pillanatra, de aztán szembe jutott, miért is volnál szomorú, hiszen zs-re vágysz. hát akkor tessék, vágyjál rá, de hol a picsában van, s lásd, hogy jól érzem magam, hisz táncolni jó, szeretek is, hát pörögtem tovább. aztán J. azt mondta neked, hogy szeretne velem táncolni, mert a bácsi olyan jól táncol. de ezt olyan félhangosan mondta, hogy elég sokan hallották, így hát mit volt mit tenni, karomba kaptam, és forogtam vele párat. pont mint P-val szoktam.
azt már nem tudom, A milyen arcot vágott erre, nem volt ennyire részletes az álmom, csak arra emlékszem, hogy ezután fogtad J. kezét, s szomorúan elmentél.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése